lördagen den 12/9- mushroms

hejsan allihopa ! äntligen känner jag att jag kan säga allihopa för min statistik har ökat sakta men säkert för bara några dagar sedan hade jag kanske max tre unika besökare. nu har jag iallfall 14 om jag minns rätt ") man får se det från den positiva sidan.

idag har jag varit ute nästan HELA dagen. jo för jag,mamma och papput var och plockade svamp någonstans där jag inte vet vad det hette :P vi åkte till alla möjliga olika skogar här i halland. nej nu skrev jag fel vi åkte faktiskt ända till småland haha :P fast jag är inte riktigt säker mamma nämde nått om det...
det blev en hel del svampar faktiskt så till kvällsmat blev det kantarell sås usch vad gott det var
och ännu godare med kött potatis och sallad till ")  fast inna maten blev det en hel del fotande på skor och olika outfits. med allt som jag inhandlade igår.


mina älsklingar !!


orkade inte fixa mig men nöjd endå :P

outfit:
tunika-åhlens
jeans tights-H&M-199kr
skor-converse-stadium-799kr
smycken:
vänsterhand: what would jesus do-armabandet från konfan
högerhand: frälsarkransen-konfan
halsband som knappt syns :P : kvinno tecknet 


outfit:
samma fast med koftan jag köpte på h&m gör 199 kr
jag gillar verkilgen att den går ner en bit över rumpan. det blir fint med tights tunika och koftan dåe :)



bjuder allt på denna haha XD rött läppstift o allt. mobba intte my BIG hair:P thihi 



enjoy evning// julia

Kommentarer
Postat av: Ellie

Riktigt snygga converse, mer Julia än så blir det inte! Och du har INTE stort hår, det är rätt svårt att slå mitt, haha! xD

2009-09-13 @ 13:35:48
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Hon-dära-lilla-flickan-!

Jättefiina skor alltså! De är SKITSNYGGA på dig som älskar rött också! Koftan var också superfin! Ock jag tycker att du ser ut som en filmstjärna på sista bilden, hihi :*



ps. Tightsen(?) i det senaste inlägget är väldigt coola, det är roligt med annorlunda saker! Jag tycker nog att du ska slå till! Puss på dig bästa vän!

2009-09-13 @ 14:43:48
Postat av: julia the blog owner XD

sv till söötis alice: taack håller helt med att det är kul med annorlunda saker. det blir nog raka vägen ner till stan imorgon ! <33 haha

taack för den fina fimlstjärne.kommentaren :P thihi

love to you my best alice <33

2009-09-13 @ 15:58:11
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: josefin

AH DU AR SA FIN!!!!

kommer sno dina skor sen bara sa du vet... mohaha.

ses om typ 6 veckor!

<333

2009-09-18 @ 11:25:52
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0