the time of succes

Hallojsan allihopa ! tänk att jag lyckades slänga in ett inlägg ") amazing ! fast egentligen fick jag inte gö det för att skulle ha varit på fotboll just nu men har biologi prov imorgon på hela denna sex och samlevnad grejen som jag nämnde igår.som tur är så blir det nog inte så jätte stort för vi fick reda på att vi bara skulle kunna:

anatomi och funktionerna
ha kännedom om preventin medel och vilka för och nackdelar det finns
ordkunskap (nya kuliga ord) haha XD
kunna berätta om puberteten
och tillslut könssjukdomar.

tror det går rätt bra. man får helt enkel ta och tro på det bästa. vissa saker är lite kluriga att komma ihåg men jag får väll bara ta och öva lite till så att det sätter sig innuti min lila knas hjärna.

usch vad tråkig jag är nu, bara prata om massa tråk saker som prov och vad jag ska kunna och bla bla bla. men det är skillnad på vad som händer imorn kväll/eftermiddag ! då kommer de bästa vännerna man kan ha till mig och ska "fira" min födelsedag fast som förstås ägdes rum för skit länge sedan känns det som. snart kommer väll det grå håret på knoppen med.. haha nej skojaXD självklart ska vi inte bara fira mig utan också ha ett sparty och käka massor med onyttigheter. FY vad kul det kommer bli. jag lovar er att om ni hör någon skrika i skolan imorgon av glädje och sprallighet så är det nog jag :D:D stackars mina kompisar som får stå ut med mig imorn XD hihi. så i eftermiddags  var jagt och mamma och handlade allt möjligt till imorn :)

idag skolan förrutom att vi hade det skojsiga ämnet har det inte hänt något speciellt. fast vi kollade på film. man fick välja mellan filmerna hipp hipp hora,fucking åmål,(tror inte den unkade sen)tretton och juno. den filmen som jag emma och elin valde att se var juno. den var skit skit bra, den handlade om en tjej som hette juno som blev gravid med sin bästa kompis och sedna beslutade sig för att adoptera bort baranen och leta efter adoptivförräldrar. alice och my valde hipp hipp hora om jag inte minns fel.   jaja nu måsta jag förtsätta att sätta ut delar på det manliga könsorganet men vi ses kanske imorn men det är inte säkert eftersom my buddies are comming to moi ! :D:D <3<3  love you everybody

            



t-shirt-zara (madrid)
kavaj-stradivarius (madrid
jeans-zara (madrid
halsband med kvinnotecken-mammas i think
nitarmband-lindex
kedjearmband-glitter

(inte bästa bilden? haha XD vilken min jag har .

ps: så himla glad att ni har saknat mig och mitt bloggande! :) det värmer att ni gillar bloggen även om det inte är så många som läser och kommenterar min blogg. önskar att jag hade fler besökare ;) men vem gör inte det  


Kommentarer
Postat av: lisa

sv: halva skolan idag har varit skit säger jag bara, folk i klassens om bråkar och vår lärare (vikarie) är besviken på oss och massa sånt. Sen efter lunch va de rätt lungt, vad har du själv gjort i skolan??:)<3

2009-11-13 @ 19:26:42
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: okej! hoppas provet gick bra!:)

2009-11-15 @ 10:27:31
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0