blodkärl,hjärta,lungor,levern,njurar blod och tarmar !

tjolla hoppsan tjofsan ! som ni kanske har noterat har jg inte bloggat något denna veckan och detta beror på alla de rablande orden som står i dagens rubrik. om ni kanske inte fattar vad jag syftar på då så mnnar jag ju självklart att jag har övet på prov och redovisningar. alltså i tisdags så hade jag och två två killar fråklassen en redovisning i no om blödarsjukan så nu i veckan har jag gått runt här hemma och redovisat för allt och alla. b.la min mobil och för mig själv ;) funkade bra ! sen imorgon så har vi ett prov i no på odet och hjärtat och hela tjosan frosan känner mig faktiskt rätt lugn för det provet har pluggat som en dåre både idag hemma hos alice och igår. + nu ikväll i pauserna av bode söker fru och alv 8 hos mig.

En sak jag inte begriper mig på är att det enda jag typ skriver nu för tiden är vad jag har för prov och om skolan och allt det upptill. tycker faktiskt rejält synd om min lilla blogg som måste verkligen plågas av detta snacket¨. så nästa vecka som kommer så ska jag inte skriva något om plugg läxor och alla dumma prov och redovisningar vi har. så om jag glömmer detta får ni påminna mig att sluta upp med det XD låter det som en bra idé ?

idag har jag inte gjort något speciellt kul i skolan förutom matten som jag har börjat gilla riktigt mycket nu för tiden ") fast det beror nog på att vi just nu har geometri och att jag nästan kan allt.efter skolan blev det då no plugg hos alln brallan där vi också drack varm oboy. så himla skönt och sitta med en varm kopp oboy när det är mörkt, kallt,regnigt och storvarning ute XD  åste borsta färigt tänderna nu innan jag börjar drägla tandkräms slem på tangent bordet. godnatt på dig ! <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0