lördagen den 9 maj- im so so so in love <33

shoohej allihopa ! idag är det lördag som ni  nog själva vet ;) idag har jag varit ute i min sommarstuga och påvägen dit gick jag och mamma in på skopunkten och där inne såg jag till att det spenderades pengar. jag hittade ett pat göö läckra svarta galdiator skor och ett par vita tygskor. jag är så kääär !<33 och igår så var jag och mamma på stan och köpte kläder som jag vekligen BEHÖVDE. det blev ju rätt dyrt när jag var med :P jag köpte en skiit häftig  t-shirt på JC för min aegna pengar sedan fick jag ett sött linne på H&M jeanstights på bikbok och chinos på veromoda.  så galet kär  jag är alltså !!  håller just nu att ta fotto på alla fin fina saker ha det bra (`v´)

 dagens hiss:de två skorna
dagens diss: fick just nu ont i nacken ://


dagens fråga: vilket är ditt finaste klädesplagg som dunhar i din garderob   om du vill så skika gärna en bild till
  [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hur ska man kunna välja ett favvoplagg? Hm.. min gråa tröja från Gina, bland annat :)

2009-05-11 @ 16:31:13
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0