torsdagen den 19 mars-vill du joina svikar klubben ?

hej alla kompisar. jag känner mig som en svikare  jag ska nog ta och joina P-A s  svikare klubb . haha jag har nämligen inte skrivit så många inlägg dennna veckan men jag är så trött i dessa tiderna. jag vet inte varföt. man brukar vll bli pigg när det blir så ljust?  jaha nu ska jag nog kolla på desperate housewives. guud jag ska till tandläkarn klockan halv åtta imorgon =O  blää det är så tidigt. jag ska inte göra er besvikna jag lägger upp lite bilde i helgen och skriver om denna veckan som gått. ha det soft !  
                                 ¨¨

Kommentarer
Postat av: Sizz

Hej!

Förlåt att jag inte svarat på din kommentar, jag såg den nu. Så här gör du: Du går in i stilmallen, letar upp #content. Under content finns det något som heter background: #fff; där ska du skriva i fff precis som jag har skrivit här, fff betyder vit. Prova och hör av dig om det inte funkar.

2009-03-20 @ 10:16:04
URL: http://sizz.blogg.se/
Postat av: Sizz

Då går du in under stilmallar igen och går ner till #side och där står det background, där ändrar du på samma sätt som du gjorde innan till fff som står för vit. Lycka till!

2009-03-20 @ 20:49:02
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0