söndagen den 8mars-många härliga drömmar


hej nu känner jag att jag har lagt u rätt många inlägg idag men det händer ju alltid massoar av roliga saker på en dag som man måste skriva om.det var ju tänkt att denna dagen skulle va en slappiz dag men det blev det inte (som tur va).för på eftermiddagen ringde alice och frågade om jag ville följa med och gå på ett gympa pass på friskis. så jag följde med istället för hennes mamma maria (hon har en så grym blogg så det är inte sant ska länka till den) . det var jätte kul. vill faktiskt köpa ett tränings kort där så att jag kan föllja med någon gång när jag vill . det är så härligt när man kommer ut för då känner man sig så nyttig. men den känslan varade inte så länge när jag kom hem. för när jag kom hem bestämde jag mig för att baka drömmar. de är så goda de bara smällter i munnen.pappa drog ett liten ord vits.

Pappa:vad blir det om drömmarna bränns i ugnen
Julia:MARDRÖMMAR ! (svarade jag snabbt för jag är ju så smart)  haha visst va den kulig. haha jag och pappaut har en så bra humor så det är inte klokt : hihi

pappa så denna med:

pappa:vad blir det om vi delar på en tallrik fil?
julia:va? nej jag vet inte
pappa:fildelning

morsning korsning nu ska jag snart kolla på sanningens ögonblick // julia

Kommentarer
Postat av: Alice

Papput, den är bra den!

2009-03-08 @ 21:34:52
URL: http://www.alicetoalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0