jag är så nöjd,nöjd,nöjd "kvinnan" här är väldigt nöjd.

hej svejs!  TACK elin pelin peachy pie ! utan dig skulle inte jag satt mig här idag och börjat trixa fixa med min blogg! nu är jag så himla nöjd förutom att jag inte riktigt har kommit på hur jag ska byta den rosa färgen mot vit. Jag ska lägga in en IPOD i sidan med musik ! det blir så fräänt !  ha det bra 

PS. alla bloggisar där ute glöm ALDRIG att spara era kodmallar och stilmallar ! // nybörjare bloggaren julia ellenor bengtson
 om ni behöver hjälp med bloggdesign men tror att ni inte kan göra det själva gå in på www.desgnadinblogg.se.

Kommentarer
Postat av: vendela

va fiiiin din blogg blev :D<3

2009-03-10 @ 20:24:21
URL: http://vendeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0