fredagen den 19 juni-midsommar <3

shooba allihopa !  nu var det ett bra tag sen jag skrev senast så jag tänkte att jag skulle ta upp bloggen nu och vara lite flitig :)  i måndags började konfan och jag träffade många personer som jag sett på stranden och andra och jag och molly har också lärt känna en så himla schyst tjej som heter ellinor.  sen på onsdagen åkte vi till jönköping där vi va på ett läger som hette vidablicks någonting där vi först lekte lekar för att break the ice ( bryta isen mella alla) och sedan delades vi in i två grupper och var grupp fick en instruktör vi fick killen. sen så gick vi till olika stationer där vi skulle sammarbeta o.s.v som typ arosfortet fast utom hus och att det inte var celler. sedan gick vi och åt i en matsal efter maten skulle vi upp i högfarts banorna :D  förssta banan var att man skulle upp på en bom som var 10 meter upp i luften och gå över den. självklart hade vi selar på oss. sen när man hade gått över bomen skulle man gå ut 2 meter ut på bomen för att man skulle hissas ner och då fick man välja mellan långt fall och kort och jag valde långt och det blev som fritt fall och det va så HIMLA kuligt, usch vad sköntdet kittlade i magen XD ihhii....   och efter vi alla hade gått på bomen f´gick vi vidare till nästa höghöjdsbana som var 16 meter upp i lufen fast det var ingen bom. den banan bestod av 3 stockar som var staplade på varandra som hängde i ett träd och mellan stockarna var det läder tyg så att stocken inte skulle vara stilla och på stocken skulle man klättra upp för, såklart fanns det ju klättergrepp på stocken :=)  och den klarade jag eller jag k´larade ju båda två :P  efter att vi hade gjort allt roligt på kampen så satte vi oss alla i bussen igen och åkte vidare till växsjö där vi sov i den stora domkyrkan. det var jätte roligt ! på kvällen tittade vi på film på en sådan lysande sak ni vet som lyser på en vägg och sen kommer bilden upp. den filmen vi kollade på tror jag hetta freedom writers. den var väldigt bra fast väldigt rörande. 

på torsdagen gick vi kort på stan  jag gick tsm med ellinor molly och en tjej som hette malin som också var väldigt snäll. först gick jag med en tjej som hette ebba men  helt plötsligt försvann hon och vi visste inte riktigt vad hon tog vägen. vi gick in i   linné gallerian där det fanns butiken  monkii :D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<   gud vad lyckliga vi blev. där hittade jag iallafall en jätte söt kort t-shirt som var orange som jag tänkte a över linnen och sådant :) vi gick också in på verooda och gina. inne på gina hiittade jag en persiko färgad t-shirt med tryck på :) den var också helt underbar enligt mig :) älskar verkligen tröjor med roligt tryck på. sedan samlades vi i matsalen där vi åt och sedan bar det av hem till halmstad<33 när jag kom hem till stugan så somnade  jag fast på ett väldigt underligt ställe, nämligen på sten trappan där vi går in till stugan plus att den är rätt liten hahah XD såg nog ut som en hund, sov där i en timma med :P XD    TAACK för de två underbara dagarna !<33     grattis till dig som orkade läsa detta inlägget hihihoho    // JULIA


Kommentarer
Postat av: alice.

Det låter som om du har haft väldigt kul!! Det var inte lite roligt ställe du somna på, det var inte så att det var obekvämt eller så?? Förresten, snygg bakrund! Ses.. =D <3

2009-06-20 @ 10:30:16
Postat av: julia

sv till alice : haha nää faktiskt inte :P man hade ju dörr mattan men kom på efter att jag hade vaknat att det kanske inte va så frächt XD

2009-06-20 @ 12:39:25
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh, Monki!!!! <3 Snacka om att jag kommer spendera pengar i Stockholm!



Väldigt fin bakgrund! Elin gillar :D

2009-06-22 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0