vårens köp av skor :D



                                   

Nu är det alldelses snart vår och då måste man ju ha rätt skor ;)  så jag har kommit på vad jag vill ha för skor :D  för mina egna pengar ska jag köpa ett par svarta pumps med lite mer klack en vad jag har haft innan. och sen ska jag kolla efter ett par nya converse med mamma :)   längtar...   fast kommer att sakna mina converse som jag har nu (de på bilden) fär min favorit färg är rött. och rött tsm med svart är göö läckert och då matchar det så bra. och att jag gillar ju att de är så balla att det är  döskallar på men det syns ju bara på nära håll .  jag kanske vill ha ett par röda men köper de som jjag tycker är läckrast.  ha det bra

Kommentarer
Postat av: Alice

Det blir nog bäst så!

2009-03-01 @ 19:04:00
URL: http://www.alicetoalice.blogspot.com
Postat av: Julia

haha japp :D

2009-03-01 @ 19:14:53
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0