shoo baa Välkommen till min nya knasblogg

heej alla knasisar där ute! jag är en fullt NORMAL trettonårig julia. opps där ljög jag jag ska nog säga att jag är så konstig som man kan bli och det vet kanske ni som känner mig :P. på min fritid spelar jag FOTBOLL (hihi nu sitter säkert elin och skrattar) scrappar en del också klättrar jag. förut spelade jag elgittar och gyck i halmstad kvinnliga gymnastik förening. tyvärr fick jag sluta för ett handikapp som jag fick påsken 2005. den hiistorien får ni höra en annan gång . jag har rätt många bra vänner men den bästa är alice som ockå har en blogg,ska länka till den senare (när jag kan det). hon är den bästa kompisen som alla vill ha. hon har en sådan härlig personlighet och älskar henne å mycket för det att hon alltid finns här för mig (`v´). fattar inte hur många gånger jag har skrivit denna texten typ 1000000 gånger glömmer att spara :/ . denna bloggen ska nog handla om mitt liv scrappbooking och om kläder :)  ha  det bra alla knasbollar. de som inte känner känner mig kan nog uppfatta mig som lite kaxiig men vad vet jag :P men det jag vet är att jag är en ball tjej med stiiil som ingen annan har

ha det bra alla kansbollar ha det bra //julia-bulia

Kommentarer
Postat av: Ellie

HAHAAHAA!!! xD

2009-02-25 @ 16:47:55
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Alice

TacckI <3 you too!

2009-02-25 @ 20:52:15
URL: http://www.alicetoalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0