torsdagen den 26 februari-Studiedag :D *

hej igen nu är det äntligen torsdag ! Sudiedag JIPPIE !  idag ska jag på bokrean med alice och det ska bli så kuul :) ska också se om jag hitter en maskara eller något annat : men nu ska jag strax äta och sen ska jag till sjukgymnasten-. ja juste nu kom jag på att ni som inte känner mig vet ju inte vad som har hänt när jag menade det där handikappet men det tar jag i ett annat inlägg.  idag när jag vaknade så kollade jag på mijan  armar efter nässel utslagen och de var inte så många kvar men efter ett tag kom de tillbaka:(  HATAR DOM . de kliar jätte mycket och nu har jag fått ännu mera på benen :/ aja men nu ska jag inteb tjata måse äta nu ha det bra  (`v´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0