början på mitt scrappiz album !

ge gärna kritiska och positiva kommentarer


Jippie tror att jag har kommit på hur man lägger upp en bild med en text nednaför :). hallu på er alla förresten härpå kategorin scrappiz lägger jag upp bilder på  det jag har scrappat. ge gärna positiv och negativ kritik (negativ=saker som jag kunde ha gjort annorlunda).

den här bilder föreställer min framsida på mitt "scrappizalbum " förs var det bara en grå och tråkig tyg pärm men det tyckte inte jag var så fint för det är ju inte jag så jag klippte ut papper i form av blockets storlek och limmade på. fotot kommer från när jag gick i 1-2 på slottsjord på avdelningen fyren :D  det var nog runt påsk eftersom jag var en  påskakärring :) ha det bra alla coolingar *

Kommentarer
Postat av: Ellie

Väldigt fin bild, varför är du aldrig klädd så i skolan?

2009-02-28 @ 10:23:10
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0