31 juli-2 augisti - eskilscupen <33

 

Eskilscupen
tjena mors allihopa ! nu har jag äntligen kommit hem från helsingborg där vi (alet) har spelat fotboll i  cuppen eskilscuppen. det gick väll sådär vi kom trea i C-slutspelet tror jag XDdär i helsingborg  har vi inte gjort något speciellt förutom på fredagen när vi kom ner så åkte vi med buss in till stan där jag vendela sally lisa och louise gick omkring i lverr en timme för att leta efter ett café:P sally var ju inte så jätte gla precis :P fast  till slut fick vi sätta oss på espresso house men orkar inte blogga mer nu men här har ni några bilder från helsingborg ! xoxo julia





lousie sally jag och vendela<33

innan discot  det blev ju en hel del skojsiga grejer !

vendela innan discot ")

inne på espresso house hade ba lust för att kasta mig i de där skööna fotöljerna XD

någon bild någonstans där jag inte kommer ihåg :P

på espresso house<33 där jag tog en kladdkaka och iste:)

en skrattande louise :)

lisa tror visst att hon kan göma sig bakom sin muffin<33

denna bjuder jag allt på :P


vendela bakom sin oboy med sina marshomallows i XD

jag och söta lisa :D <33


vendela och glade sally :P

jag o lisa igen :)



här går vi på helsingborgs gator :P


lisa och louise :d

inne i klassrummet där vi sov :)

jag i min "sköna" säng :P


louise på bänken vid match !

match time !

hela laget innan discot

Kommentarer
Postat av: lisa g

va snygga vi är, hehhe! :D <3

2009-08-04 @ 13:41:54
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: vendela

hahaha :D<33

2009-08-15 @ 18:18:17
URL: http://vendeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0