tisdagen den 4 augusti-shopping time !!


hallowsan ! idag har det varit en riktig mysipisy dag alltså har gått i myskläder HELA dagen X)^rätt mysigt ! min dag började iallfall med att jag vaknade kanske halv nio lr nått sånt och då bestämmde jag mig för att dra mig in till huset i stan där syrran och hennes "pojkvän" tobbe var fast när jag kom låg de o sov . så jag blev ju lite besviken för jag vill e ju spela sims på datan på hennes rum  med deyt funkade ju inte riktigt braw :(så istället för det kollade jag på gilmore girls säsong ett som jag har lånat av bäschsta alitche !! <,33 den serien är så grymt brau !men sedan efter att tobbe hade gettnsig av med bussen till sennan så åkte jag och josse med bussen tillbaka till stugan i frösakull. och där blev jag liggandes i soffan framför gilmore girls <33  fast sedan somnade jag XDsen när mammsen kom hem stack vi till affären och då passade jag på att köpa en ben&jerry glass med smaken cookie dough :D sommvar himelskt god! (nära döden upplevelse igen)  ;) haha :=)  det var nästan hela min dag i detalj :P och juste nu i kväll så blir det nog deckaren foyles war och chips och cookie dogh :P det är ju tur att man har spelat fotboll i helgen så att man iallafall brännt lite kalorier :P ha det braw allihopa !!  xoxo julia



planering för imorgon

imorgon sägs det att det ska bli strålande sol och 25 grander varmt :O och då hade ju jag elin noch alice självklart bestämmt att vi skulle till stan och shoppa men det ska bli så kuul att äntligen få träffa the peachy pie !!! :D längtar!!!


inköpslisa

*tuchpennor såna randiga små
*blyerts pennor
*suddigumm
*kläder
*kanske ett nytt pennskrin
*trosor spets XD
*smycke kankse
+ det jag hittar :D

Kommentarer
Postat av: alice.

Ja, Gilmore Girls är underbar!! <3 =D

2009-08-04 @ 21:20:20
Postat av: Ellie

Bra inköpslista! :)

2009-08-05 @ 09:56:34
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: julia

det finns ett jätte coolt suddigummi på bokiia :D

2009-08-14 @ 20:31:01
URL: http://flickanavjanuari.blogg.se/
Postat av: **emma

måste bara fråga.. vad har d för tckensnitt i din blog? alltså inläggen.. skriv gärna de till mig =)

emma

2009-09-02 @ 01:39:20
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0