söndagen den 26 april- en längtan...

                              



shooba allihop! idah har min dag rullat på som vanligt och inget speciellt har hänt. jag har klippt gräset på fram och baksidan. klippte också i stugan igår och bara då på 2 dagar har jag tjänat 100 spänn :D idag har jag  också kollat på ugly betty på surfthechannel och spelat sims. o såklart ätit. äta bör man annars dör man. ska kanske göra iordning min garderob där jag bara har slängt in mina kläder när jag inte orkade städa :P ja jag är ju lite slavrig när det gäller den fronten. i vanliga fall slänger jag mina kläder på golvet hejvilt men det gör väll alla tjejer eller ?  mycke tjat får jag iallafall höra från morsan :P. men nu är det faktiskt ett underverk. det ligger inga käder på HELA rummet nu. eller bara lite på stolen. nää nu blev jag lite sugen på att städa lite och slänga bort allt skit som ligger i bokhyllan m.m..   nej nu byter jag ämne städa är ju inte ett så kul ämne att snacka om. snart är det  faktiskt skolavslutning och sommaren är snart  här. det märks verkligen. som idag till exempel. det är hela 23 grader ute fast det inte är världens solsken. det är riktigt härligt ändå. nu när jag har köpt min dröm klännning till avslutningen och konfrimationen så längtar jag oerhört mycket tills att få ta på den med helt brun hy och allt. men mest längar jag till konfirmationen för då ska jag få en mobil av mamma o pappa. för min gamla blev nämligen stulen :/

dagens hiss: dagens sims spelande

dagens piss:mitt lilla rum



dagens fråga: vad längtar du mest till ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0