måndagen den 6 april- påsklov på riktigt


tjenare<33 idag har varit med alice brallis först va vi inne på datn en stund och lyssnade på musik sen såg vi på en tjejs blogg att hon hade bakat en kladd kaka så vi var bara tvugna att baka en själva. så det gjorde vi. sedan när den var klar så åt jag sen gick vi ut en sväng i det vackra vår väderet som jag bara avgudar. men idag var det änå rätt kallt. brr... när vi kom hem till mig igen så åt vi upp en halv kladdkaka själva. haha värsta kladd kake monstrena.men nu tänkte jag att jag ska skapa en ny kategori där jag lägger ut musik som jag lyssnar på som jag tycker är bra. det ska också komma upp lite youtube klipp med :)  hoppas att ni tycker om det <33  god jul på er ;):P haha XD

dagens hiss: att alice visade mig www.piknic.com. love you. gjorde bilden där. vad tycks?
dagens piss:  -


Kommentarer
Postat av: Alice

Monster är vad vi är ja! <3

2009-04-06 @ 22:44:28
URL: http://www.alicetoalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0