lördagen den 11 april-påskafton

hej hopp allihopa ! tyvärr har jag inte kunnat blogga för att vi är i min sommarstuga nu under påsken. en nu för en halvtimma sen komm mollys pappa ner och lånade oss et mobilt bred band ! jippi jippie. nu är jag glaad för nu kan jag ju ni läsa  lite om min dag igen. rooligt eller hur ? haha.  men igår sov alice över till idag. det var kuuligt :D och så ..  jaha vad kan jag skriva om jo juste igår var jag i kyrkan med molly (konfirmation). ska dit inaatt med hihi. klockan 11.30. rätt kuslig. men jag måste ju gå 10 gånger innan sommaren. och det är ju snart.  ja ikväll så ska jag inte gjort nåt specielt förutom att kolla på filmen wedding date på fyran. den verkar skit kul!  vad ska ni göra då ?  ha det gött. jag har inte fått så många svar om m in header. tycker ni att jag ska ha denna eller den förra ?   kolla in dagens låt.!  (`v´)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Gillar nya headern, snygga färger :)

2009-04-11 @ 16:48:04
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: Nej, men jag vill väldigt gärna ha dom, hittade dom i svart på Väla men dom fanns bara i 41, liiiite stora xD

2009-04-11 @ 16:50:09
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0