the funky style !


hola amigas ! jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag inte glömde att slänga in ett inlägg på bloggen idag! för visst gjorde jag ett löfte till mig själv att försöka blogga varje dag ?
aja idag har jag varit i skolan och flummat runt. min dag bestod bland annat av slöjd (textil) språk och so. idag var det egentligen so prov men eftersom jag har haft det lite struligt med tankar hälsa och all annan skit så lät
Per-Anders (världens roligate schstaste galnaste lärare) mig skippa provet fast ofc ska jag göra lite längre när allt har blivit ok igen ")temat på provet var amerikanska revolutionen (usch o fy o blää. det är så seegt det handlar typ bara om massa krig och vilka som krigade not vilka o vilka som erövrade vad osv. fast det blir säker mer intressantare när man förstår lite mer XD

när jag kom hem efter en lång dag i skolan sa mamma åt mig att jag skulle städa ALLA mina rum (3st). jag blev rätt sur eftersom jag o mamma hade bestämmt att vi skulle ner till stan och shoppa skaker som jag verkligen behövde :( fast det gick rätt snabbt. det är ju alltid lika lätt att plocka iordndning kläder som ska till tvätten genom att bara slänga kläderna i tvättten utan att ens kolla  om de verkligen ÄR smutsiga eller inte X) haha!
men som tur var traskade vi ner till stan iallafall.

H&M blev det en svart lite längre kofta. jag tror att det an vara riktigt fint om man har en tunika och sen koftan som går ner en bit över rumestumpen :P sen köpte jag också ett par jeans tight i mörk mörk blå jeans färg (ej i bomull)

när vi hade gått en sväng på stan och pratat lite om skor så bar det över till stadiumdär vi hittade världens finaste skor! kan ni gissa vad vi hittade.....  
converse !!!  det var kärlek vid första ögonkastet. plus att de var RÖDA !  mer julia kan det inte bli<33 tycker att det är så roligt att ha något annorlunda för de flesta som jag känner köper antingen svarta vita eller någon annan färg. de är ju verkligen fina färger men röda det säger allt!! bilder kommer antingen imorgon eller någon annan dag ¤)


bye bye! // julia



min gammla converse (behövde bytas ut lite trött över
att gå i 2 storlekar för små skor om inte ännu minder XD) 

men tänk er samma outfit fast med röda converse. hur lovley blir inte det!!

Kommentarer
Postat av: lisa

De blir fint med röda convers till de, röda är fint till allt typ:))<33333

2009-09-11 @ 20:20:41
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: syster

saknar dig min syster!

ses snart, bara 6 veckor kvar! <3

2009-09-12 @ 00:15:45
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Åh, va nice! Vill se alla dina nya saker! :D

2009-09-12 @ 09:18:39
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: FEBB

HAHA MEN GUD ÄR DU SERIÖS? ::P TACK BÄSTA DU!!

2009-09-12 @ 12:55:02
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: malin

Hej, Vad har du för planer för ikväll? :D

2009-09-12 @ 15:47:50
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: Hon-dära-lilla-flickan-!

Min Fiina Julia! <3



//alice:*

2009-09-12 @ 19:28:34
Postat av: julia the blog owner :P

sv till alitche: taack bästa du ! love yahh <33

2009-09-12 @ 21:15:30
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0