this is the comeback!

hola mis amigas! asså detta är helt sjukligt av mig attt bara sluta blogga sådär helt utan anledning. jag borde straffas på något sätt XD naaj men ärligt, nu får jag ta och skärpa mig med denna konstiga bloggmetoden jag hade/har. just nu slänger jag in ett inlägg för att sööta lisa P kom fram till mig nu i veckan och frågade: julia,varför bloggar du inte längre? oj tänkte jag och blev helt paff för det är en lite klurig fråga och svaret blev nog så enkelt att jag sa glömmer typ hela tiden av att jag har en blogg. (fy skämms på mig!) men det ligger nog en hel del andra orsaker ivägen också som t.ex skolan,träning och hela schottaballongen. rätt trist faktiskt för det är ju väldigt kul att blogga och få skriva av sig om dagen som har gått och andra (o)intressanta saker. men jag blev ännu gladare idag när lisa sa att min blogga var hennes favvo blogg. haha helt konstigt trodde typ inte att någon skulle ha min blogg som favorit men jag hade tydligen fel XD  taack härliga du ! <3

jaha nu ska jag väll skriva lite för er om vad som hände idag "). jo det är nämmligen så att denna veckan har alla på skolan tema vecka och vi i åk 8 har kärlek och ömhet (sex&samlevnad). raawr XD rätt kul och intressant mensammtidigt lite pinigt.men man iallafall blir bjuden på en hel del skratt som när folk säger roliga saker och ställer konstiga frågor och pesonen samtidigt blir kanonröd i ansiktet (hmm killar):P  jag blir ju inte speciellt muntligt aktiv men det rullar på ändå.idag så hade vi bland annat lektioner om sjukdomar,graviditet och klassnack som inte blev ett klassnacks lektion utan en lektion om porr film och lagar som vi har här i sverige. 

hur är det med er då ? har ni saknat mig?XD   // julia

 
outfit of today
tunika-gina tricot
glanstights-bikbok
nitarmband-lindex

kedjearmband-glitter
halband-glitter
pärlörhängen-från bästis (mallorca)
nerdie nerdie glasögon-cubus
converse-stadium


musiken mina öron älskar just nu:

this is it-michael jackson
she wolf-shakira
all my life- k-ci feat jojo
whatcha say- jason derulo
face drop-sean kingston
3-britney
party all the time-black eyed peas
because the night-bruce springsteen
in the ghetto-elvis


i beg you to listen ! :D

ett långt inlägg blev det visst idag men här kommer en liten dikt jag skrev i skolan igår handlar inte om mig.

kärlek
kärleken är en drog som man alltid kommer ihåg som om det vore igår.
känslorna jag försöker gömma går inte att glömma.
plågsamheten komer på kvällen när jag inte är mig själv än. <33

 // julia


Kommentarer
Postat av: lisa

Yes!



du är tillbaka, så glad jag blir!:)

om du kommer göra en lång pause igen

då kommer jag fram igen och säger till

uttligare en gång men hoppas jag slipper.

Ses i skolan,kram//Lisa

2009-11-11 @ 20:15:45
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: Ellie

Yeeeah, my monkey is back! Saknar ju dina knasiga blogginlägg även om jag glömmer att berätta det för dig :)



Och för en perfect dcomeback så behövs en supersnygg header!! :D

PEACE! //Ellie

2009-11-11 @ 20:26:20
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad Snygg/Söt/Cool/Läcker Brud du var idag alltså! Julia-Stil kallas det! <'33



PS: Shottaballongen är ett väldigt roligt uttryck XP

2009-11-11 @ 21:18:21
Postat av: syster

hahaha du skriver då allt för kul!

saknar dig a lot!

URSNYGG BILD BTW!!

<3

2009-11-11 @ 23:06:11
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: lisa

Julia det blev lite fel ord innan idag jag sa något med älskar men fattar inte varför skulle varit as glad för du börjat blogg igen!:)§§§

2009-11-12 @ 17:08:26
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: lisa

har alltid gillat din blogg och jag verkligen gillar din header väldigt mycket!xD<3§

2009-11-12 @ 18:44:48
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: lisa g

jaa, du är tbx :d haha :P

2009-11-15 @ 10:51:12
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0