nagellack som ett vapen ") haha

tjenixen pixen !
skrev som sagt inte igår eftersom mina underbara kompisar elin,emma & alice var här från igår till idag eftermiddag. det var  så himla kul så det var inte klokt. när dem kom hit hade jag fixa till rummet lite så att det var mörkt med många levande ljus, ett doft ljus,krämer uppstaplade och  musik  i hela rummet. det är ju så himla bra när det gäller spotify för jag har inte några massage skivor  medvatten musik m.m så då är det ju kanon om man har spotifyför då kan man ja bara söka på massage så kommer det fram massor av lungna album man kan lyssna på. awsome dude !!

iallfall så när alla hade kommit ställde vi fram alla nagellack vi hade och bara började hela spartyt med massor av filar och polerare. snacka om att det luktade acceton i hela huset när vi var färdiga XD haha vi  hade också massage. gud vad jag ryser över hur trevligt och mysigt vi hade ! vvíll bara åka tillbaka till igår kväll.oh juste sen kom max och kevin också för att säga hej. det var å himla kul att få träffa dem utanför skolan. det var så himla länge sedan sen sist. senaste gången jag var med kevin var i augusti eller kanske lite senare och max träffade jag senast på min konfa den 3 augusti. känner verkligen att jag har saknat dem <3 trodde först att vi ine var kompisar längre efersom det hände en del grejer mellan vissa personer i sommras fast jag var inte inblandad men ändå blev det att vi inte hördes av så mycket. de är verkligen världens bästa killkompisar man kan ha de är så himla rowliga schysta att man inte kn låta li och bara le när man hittar på något med dem. vi brukade alltid vara hoss någon av oss och kolla på film särskillt på skräckfilmer XD haha så himla kulen gång när kevin skrämmde mig när jag skulle gå på toa. hoppade typ en meter upp i luften och började skrika som en galning XD.

när dem kom så fikade vi och kollade på idol. sen gjorde jag och emma en rolig grej på max men det får jag nog inte nämna här för du blir jag bog potatis mos med ketchup.när killarna hade gått hemm fortsatte kvällen med ansikts maskar och filmen yesman som vi aldrig såg färdigt. skullle gärna skriva lite mer men det blir väldigt tråkigt för er att läsa allt plus att jag måste duscha för vi ska  till  min kusin ida som fyller 25 år idag hasta luego ! 

kanske lägger ut bilder från igår senare men ¨åste först fråga alla om det är ok ")

Kommentarer
Postat av: alice.

Det var jättemysigt(mysigt)!! =D :*

2009-11-14 @ 18:22:59
Postat av: julia

sv alice: ja eller hur darling måste gö det igen !!! :D:D <2 love / julia

2009-11-15 @ 00:08:32
Postat av: Max

HA tack för att du sa att jag och Kevin är världens bästa killkompisar. Och om du hade skrivit om det som hände mig, så hade jag gjort poatismos med ketchup av dig du.

2009-11-28 @ 15:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0