tisdagens den 4 maj- pinsammt pinsammt pinsammt

shaa ! idag i skolan har det varit  Eu dag. så vi gick runt på olika stationer som handlade om eu. det var skiit tråkigt ! eller iallafall vissa saker. ja nu sitter jag här och försöker radera vissa inlägg... de flesta som  besökt min blogg de senaste dagarna och kollat på det gamla  inläggen vissa fattar nog vad det handlar om. igår blev allt så himla kaotiskt mellan mig kevin och max. jag fick nämligen veta att max hade visat ett visst inlägg för oskar som jag skrev lite pinsamma saker i. han gjorde det fastän att jag hade sagt åt honom att inte göra det...  trodde faktiskt inte att en sådan nära och bra kompis skulle få för sig att göra något sådant :/ men som tur var så löste sig allt till slut (`v´) :D . jaja nu måste jag forrtsätta att radera. inte nog med det så kladdade jag och emma lite på bänkarna i hörsalen. jag började och skriva  emma (`v´) någon (var förstås ett namn)     sen skrev emma julia älskar oskar eller nått liknande och självklart glömde hon att sudda haha så himla pinsamt asså. XD men orkar inte bry mig längre             // julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det var inte menningen jag glömde att du hade sakt åt mig att inte vissa det för oskar.

2009-05-04 @ 21:00:03
Postat av: lisa g

sv; hihi :) jaa det gör vi, då kan vi göra nya sagor, haha! :D

2009-05-05 @ 15:31:27
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: Ja, eller hur!!! Men jag ska ha en med Aerosmith, loooove :)

2009-05-05 @ 15:57:39
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: lisa g

ja det gör jag ;)

japp vi ses snart :)

2009-05-07 @ 18:09:12
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: MAX

Men vilket namn stog det på det som du skrev om emma då?? hmmmm.

2009-05-15 @ 23:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0