söndagen den 17 maj- no green colour

hejsan hoppsan! nu var det väldigt länge sedan jag skrev nåt på bloggen så jag tänkte ba uppdatera lite om vad jag ha gjort idag :) eller egentligen finns det inte riktigt så mycket att skriva om för typ det enda jag har gjort idag äär att legat i sängen och kollat på vänner sovit kollat på vänner äta ligga i sängen och kolla på vänner sova äta  och så vidare XD så jag tror faktiskt at jag inte kommer att sova en blund inatt ed då har man ju alltid vännerna att kolla på datan <33 jag har också varit med när min syrra har övningskört det gick väll bra förutom att hon hade liteb problem när hon skullle pakera utanför stugan väldigt många käringastop är det enda jag säger.... XD sen nu ikväll så  hade jag lust och göra det jag älskade att göra när jag gick på dagis,nämligen att göra trolldeg haha. jag gjorde en tjej med rosa hår :D det var ju synnd  att jag inte hade grön karamellfärg för du kunde jag ju gjort en elin haha XD allltså en  gris med grönt trolliz hår :D <33  morsning korsing

Kommentarer
Postat av: alice.

Trolldeg är nästan alltid roligt att hålla på med, även om det var längesedan! Det är nästan som lera! =D

2009-05-18 @ 21:45:27
Postat av: Ellie

sv: Nä, sminkar mig typ aldrig ju.

2009-05-22 @ 11:49:06
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0