måndagen den 11 maj- snart bär det av !

poolen är ju rätt najsig men det finns ett hotell till med fler pooler som vi ska äta på och ävan bada och så sedan vinns ju the beach med ! ;)


hallo yah ! <33 idag har jag varit där alla ungdomar brukar varaa. alltså skolan. och det rullade på som vanligt tycker jag :) sedan efter skolan skulle jag till kicki (sjuk gymnasten) . efter det stack jag ner till stan och in på hm. där köpte jag ett bra turkos spetstrosor. man kan väll säga att de inte va så sköna som man hae hoppats på men snygga var de :) en roolig sak som hände idag var att vi hade mentorstid med mentors grupperna allt¨å mixat med 7a och 7d. jag råkade ju sätta mig på Hans plats och där skrev jag Hej // julia (`v´).   det 'r ju nget fel med att skriva hej haha XD. ha det bra allihop <33   o juste glömde att skriva att jag den 26 maj åker till menorca. ni fick en härlig bild på hotellet där vi sak bo tsm med mollans familj :D

Kommentarer
Postat av: alice.

Det ser lockande ut!! Hur många gånger kommer ni att bada i poolen?? xp

2009-05-11 @ 21:47:56
Postat av: Stina

Kolla in filmen om stoppa barn misshandeln på min blogg. HEMSKT =( Mvh Stina

2009-05-13 @ 20:34:58
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: tsb

heej, fin blogg:D

kolla gärna in vår:D

2009-05-14 @ 13:25:49
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/
Postat av: lisa g

ser ut att vara ett fint hotell :)

2009-05-16 @ 17:58:12
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0