fredagen den 20 mars-girl power

hej idag har jag varit i skoan och varit på de vanliga lektionerna och spanat in en speciell sötnows !  du r så sööt md ditt röda rufsiga hår.  oj var det kanske lite för mycket info?  aja sedan efterskolan var jag med alice elin och emma . vi hade jätte kul . vi spelade signal poker och sen körde vi anden i glaset. det är lite kusligt :O. det var ju några roliga frågor men ändå spännande. v frågade om elins "kille"  och lite om min favvo. haha det var så kuul. önsar att han visste utan att behöva göra en elin :P haha jag blir nog soppa av elin på måndag efter att ha sett detta inlägget. hoppas att hon ber en speciell person om hjälp. undrar vad han skulle säga isåfall? men en personen är so soft sa han klarar det nog galant ;)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det där var alldeles för mycket information!!!

Och vadå Elins kille? :P



Du är en väldigt död schimpans på måndag säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-20 @ 21:54:51
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: Elins kille lät lite kul, för det är ju just det han inte är... än så länge, moahaha xD

2009-03-21 @ 07:07:53
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0