söndagen den 21 juni - män som hatar kvinnor

hejsan hoppsan! solen skiner ute idag och det är ju lite tragiskt och sitte här inne vid datn men blogga är ju ett måste. idag vaknade jag runt tio och det första jag gjorde var att lägga mig i solen och fortstätta läsa den braiga boken män som hatar kvinnor av stieg larsson. den kankse inte är till för att en tretton (snart 14) årig tjej ska läsa den boken men,men det är som det är. jag har inte riktigt kommit in i den men ändå så har jag det jag har nyss fått reda lite om den försvuunne harriet som spårlöst farsvann för över 36 år sedan. fast mamma vill inte att jag ska läsa den för att det finnns ett par riktigt läskiga scener men då blir man ju ännu mera nyfiken på att läsa den gillar verkligen deckare serier och böcker och sådär :P    nu har jag precis tjänat 40 kroner för att jag kilppte gräset. och nu ringde alice också så nu kommer det bli en rolig dag :D<33  fast klockan 6 ska jag på gudstjänst  fast den är ingen sådär tråkig gudstjänst för vi ska sjunga :)  aja nu måste jag dyka in i boken igen ha det braa !!    ///julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0