söndagen den 10 maj-shiit maj britt !

tjolahopp ! idag har jag varit i stugan nästan hella dagen och solat tror det syns lite iallafall ;) vi var där till typ klockan 3 för halv fyra skulle jag vara på alet och sedan åka till getinge och spela matach ( haha elin XD) . vi vann  med 3-2. fast vi spelade inte så värst bra. och det var också första serie matchen ! och nu när jag kom hem så åt jag och mitt under måltiden sa

mamma: jaha julia vart har du ditt bankomat kort som du använde i fredags ?
julia: ligger det inte i den lilla väskan?
mamma: nää
julia: hepp men då ligger det väll i max grannes trädgård.

jag var nämligen med bella,max oskar och kevin i fredags och då puttade kevin in mig i max häck så att jag for ner i hans grannes rabatt XD haha men så ringde jag till kevin men det låg inte där och så passade jag på att ta fram några skuldkänslor för att han samtidigt tog sönder min lilla ny gamla väska som jag också är käär i <33

hiss: 3-2 mot getinge
Piss: mitt borttappade kort :(

dagens fråga:  har du bakomatkort ?


Kommentarer
Postat av: Ellie

sv: Ska vi prova? Något att göra på nästa picknick kanske? Och varför inte bjuda med lite killar... xD

2009-05-11 @ 16:47:20
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0