lördagen den 23 maj-kulig kväll <33

hääy everybody ! <33 idag har jag varit på stan och köpt en wabbobaa boll (en boll som studsar på vatten) som jag ska ha med mig till Menorca på tisdag :Doch igår glömmde jag att skriva att jag också var på stan och att jag gjore några inköp på gina och på stadium. på gina köpe jag den där fin fina stora randiga tröjan som många har. josse köpte den i rött och jag i blått. men jag kan ju ha hennes med :D<33 sen köpte jag  också ett svart linne och på stadium köpte jag ett par grymmt cooola sunglases (stvning) såklart var det ett par uggle gllasögon :D  och ikväll kommer oskar, max,kevin och bella :D yippey . det ska bli så himla kul <33 hejdå ha det bra

Kommentarer
Postat av: Ellie

Good luck ikväll! :)



sv: Självklart! Johan Palm är ALLTID bra! :D

2009-05-23 @ 15:23:35
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: alice.

Ååh vad roligt! De tröjorna är ju bara så skööna!! =D

Ha det såå roligt ikväll nu också! :*

2009-05-23 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0