lördagen den 20 juni- ÄNTLIGEN !!!!!

hallu ! ser ni det jag ser ?  jag tror det .   DET ROSA BAKOM INLÄGGEN ÄR BORTA !!!!!!!!!!!! jippey, så ycket jag har längtat att få reda på hur jag skulle ändra färgen men det var ju bus enkelt. jag frågade nämligen hur man gjorde det på designadinbloggs hjälpforum igår och jag har redan fått svar. alltså, det var bara att gå in på stilmallen och sen hitta avsnittet body text eller något sådant och ändra på backgrounden XD  och som ni också kanske ser så har jag en ny bakgrund sosm jag har gjort själv eftersom jag inte hittade någon annan på google, vad tycks?  rätt enkel men det kan vara rätt bra att ha det ibland. om ni vill så kan ni gärna ge mig lite rowliga  och fina tips för att ändra mer på designen. :)


idag så vaknade jag typ runt tio menjag ville inte gå upp så jag la mig i min säng och kollade  på vänner fram till halv tolv :) gud så mysigt asså och tänkt atttt vi har sommarlov :D  fast det är ju lite läskigt för efter lovet börjar man ju 8an och då komer betygen, men det ska någ ordna sig:) idag är ju vädret såå tråkigt så man kan gå till skogen och dränka sig i en sjö som elin säger XD nej så desperat är jag inte. tänkte kanske åka in till huset i stan och sätta mig och nörda mig lite framför sims men jag vet inte känns ändå lite onödigt fast att jag kan ta bussen och att det inte kostar något eftersom jag har ett ungdoms kort så att man kan åka hur mycket man vill fram till typ augusti. ha det braw alla tjejer och kanske en enstaka kille men tror knappast det :)   :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0