söndagen den 24 maj-im proud

shena mors ! idag har jag åkt hem från sommarstugan i fjösakull (frösakull) där vi har varit denna sköna långhelg. så min dag har nästan bara bestätt av städnig . sen när vi kom hem så packade jag upp sakerna från väskan och sen in i en annan väska som ska följa med till Menorca :)<33  guud nu är det bara 2 dagar kvar men 1 dag kvar om man inte räknar med denna. och nu är det bara en och en halv natt kvar som jag sover i min egen säng! det är inte klokt hur fort månaden har gått, började tyå räkna ner när det var en månad kvar och allt har bara sagt vipps och nu åker vi :D det är så himla skönt så  det är inte sannt :D aja sen när jag hade packat upp och ner mina grejor så satte jag mig ner på mitt scrappbook rum och städade iordning alla sjukt fina saker som jag har fått av alice´s coola mamma maria som gör helt sjjukt fina saker . och sen började det bara kli i fingrarna så jag började sskapa lite grand. eftersom jag inte hade några fina foton zsom jag ville scrappa så komj jag ihåg att min kusin ska ta studenten och att vi skulle till hennes studentfest så gjorde jag ett fin fint kort, jag ska lägga upp bilder på det om jag inte glömmer alltså :P hejdå !

Kommentarer
Postat av: vendela

sv: tack :)<3

2009-05-24 @ 19:17:15
URL: http://vendeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0