fredagen den 22 maj- det pirrar i min mage !!!!

shoo ! sorrey för stt jag inte har bloggat så mycket på den senaste tiden det har nämligen varit lite mycket i skolan plus att jag måste erkännan att jag glömt av helt enkelt. men nu ska jag ialfall gö så gott jag kan tills vi åker till menorca på tisdag morgon. oh my julia ( säger jag istället för oh my god) XD  det är inte alls mycket kvar tills jag lämnar kall/varma sverige och ger mig av till den underbara lillasystern till mallorca !! stackars mina kompisar som får höra på mitt tjat på  måndag ;) haha ja i helgen ska jag inte gö så mycket mer än att packa och imorgon kommer oskar max kevin o bella :D jippey ! men nu måste jag ut i solen och grunda mig lite får solsting annars ! see yahh <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0