trött på medicin

hejsan alla vänner ! har inte orkat lägga ut inlägg o.s.v pågrund av alla de där jobbiga medicinerna jag tar och att vi har lite läxor så såndan smått och "gott". usch nu får jag snart börja på spanskan men det har ju blivit så booring :/   idag har det varit innebandy turnering för killarna på brunnsåker skolan och vilka gick vidare om inte våra killar i 7D. im so proud !! det var så kul men egentligen var det ju hejarklacken som gjorde att de vann. fast ett pris fick ju tjejerna i 7d: HES RÖST :P  men då måste jag göra bläää läxan ha det bra ska nog gå och lägga mig sen typ halv åtta har ju börjat drogatsner till sömn :P  ha det bra alla monster diggare höll jag på och säga :O :P   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0