lördagen den 28 mars-glass,glass,glass


hejsvejs! idag har jag varit ute första gången denna veckan. jag är fortfarannde  lite yr  och hör inget på ena örat (öroninflammation). jag och pappa tänkte att vi skulle åka till invignngen av K-rauta  och kolla på måns men han ändrade sig när han hade kört förbi där med josse tidigare på förmiddagen. det var ju såklart fullt  med folk. så när de kom hem så blev jag ju lite besviken för jag ville ju så gärna komma ut och åka lite bil och få luft. men min pappa är ju så smart som jag så vi åkte till riccardos glass bar. JUMMY JUMMY ! det blev smakerna körsbär och kokos. JUMMY JUMMY ! och när vi kom hem tog papput-fotograf kort på mig som jag vill ha i min nya header som vi ska göra. nu ska jag lägga upp lite bider från förr förra veckan  och lite smått och gott !

PS. idag var det också första gången på veckan jag hade riktiga kläder på mig :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0