söndagen den 15 mars- la voix

Shudilu ! äntligen är melodi festivalen över. det är så segt att det är så många röstningar och deltävlingar. det borde bara var en gång och sen är et över. jag själv ville att måns eller E.M.D skulle vinna . jag gillade också att caroline var härlig, men ville inte att hon skulle vinna. malenas låt la voix var rätt okej för att vara opera i. men jag måste säga att jag blev lite besviken men tyckte att det var kul att snälla,snälla kom så långt upp blev liksom så förvånad för nästan alla jag kännner tyckte den var skiit. det var så kul för hon vågar vara sig själv och gör något egen. men pappa säger att ho liknar janicde joplin väldigt mycket :P  kanske lägger ut ett klipp  om jag nu fattar hur man gör :P 

ha det bra allihop  and rock on babes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0