onsdagen den 11 mars-korkskruven

shudiluu alla kompisar ! idag har jag varit i skoan som vanligt och varti på mina tråkiga vanliga lektioner. det roligaste idag har varit och retat henne för sin kärlek till korkskruvar. hoppas inte  att ni fattar för då kommer jag bli potatis mos av elin imorgon ! HJÄLP !!! idag har min fixerade humor varit i topp som nog mina vänner kan intyga ;) haha det är ju så roligt.efter skolan följde jag med alice hem för att vi kl sex skulle träna på friskis och svettis.men innan det så fikade vi, gjorde lite SO och innan vi blev skjutade dit av  alice mamma maria (mammamija.blogspot.com) så spelade vi nintendo wii sports. det är jätte kuul ! när jag kom hem från friskis åt jag spaghetti och köttfärssås. mums fillibabba ! sedan gjorde jag ytterligare lite so och nu ligger jag här i min säng och bloggar och tänker på killen som samlar på damer (`v´) men nu orkar jag inte blogga mer för nu är jag pömsig ! sov gott och godnatt

                              killen som samlar på damer  (`v´)   och tjejen som samlar på kungar(`v´) 

Kommentarer
Postat av: Ellie

JULIAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Fatta hur in i helvetes jävla mycket potatismos du blir idag!!!!!

2009-03-12 @ 08:06:03
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: BETTINA

tack så mkt! :D nej det är jag inte, eller jag är modell för mathilda men inte för någon agentur ;):)

2009-03-12 @ 21:43:10
URL: http://booak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0