måndagen den 9 mars-knocking on heavens door

Hali halo ! idag har jag varit i skolan och haft matte,musik,engelska och bild. inte en speciellt rolig dag precis. på musiken så är vi i 6 små grupper som vi ska sjunga och upträda med. i min grupp ska vi spela knocking on heavens door med bob dylan. det var mitt förslag för jag har spelat elgitarr så jag kan den på gitarr. i min grup är det florida hampus och leo. florida ska spela elbas(det går ju bara så bra:P). leo ska spela trummor (haha) och hampus ska spela piano(det lär faktiskt riktigt bra. och juste jag ska ju sjunga också . haha hur nu det ska det gå ! ikväll så ska jag klättra. vill inte det är typ inte lika kul för det är massor av små barn som är jätte barnsliga.  ha det bra kommentera gärna eller tipsa andra om min blogg för jag har inte så många besökare ://   hejdå !

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag säger samma sak: hur ska det gå?

I vår grupp går det väl inte så fantastiskt heller...

2009-03-09 @ 16:48:32
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejhej. :)

Du har en fin blogg och jag tycker att du har något som kan locka andra bloggare till att läsa/komentera din blogg. Det är bara att så som du vill att andra ska se den vill många andra samma sak. Besök andra bloggar och kommentera dem, så får du det du vill ha :)

bra tips xp

2009-03-10 @ 09:32:21
URL: http://jjustnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0