måndagen den 16 mars-OH NO !!

4
hej nu var det visst måndag igen. min dag började ju inte så bra . idag började vi klockan 9. jag som ALDRIG brukar försova mig gjorde det idag. jag vaknade halv nio (inte så lyckat). men som tur var så va jag snabb som en vässla på denna morgonen. jag kom aillafall i tid till matten. matteen är faktiskt rolig för en gångs skull. vi jobbar med området %. för att jag tycker att det är roligt kankse beror på att jag nästan ligger en hel kurs före alla andra. för när de andra skulle börja på grön kurs så hade jag redan gjort den och skulle börja på diagnosen XD.   im a geek :P. nu har jag nästan gjort jhel röd kurs nu.allt gick bra på denna lektionen. men sedan blev det gernast värre på musikien. fast det gick ganska bra för oss i min grupp spom ska spela knockin on heavens door. när jag kände att jag kunde det mesta så gick jag till elins grupp. där inne var det värsta kalla baliken för killar som inte äns tillhörde hennes grupp var och slog för fullt på de irriterande tekninska trummorna. man får verkligen DAMP (kolla filmen sånt damp får jag och vissa tjejer på killarna i våran klass) men eftersom jag är så himlans smart så vet jag att det bara är att dar ut en sladd från trummorna och knyta den som ett bälte i midjan. så jag gav den till elin som knöt de n runt sig. så jag gicki till min grupp igen. men efter ett tag kom hon in och gav den till mig. killarna försökte hitta den men de lyckades inte.VI ÄR SÅ SMARTA JAG OCH ELIN. det blev värsta kriget mellan oss (alltså killarna och monija plus oss) fattar inte varför monija skulle blanda sig i. men ajaja :P  vi bråkade lite hon missuppfattade mig rätt stort :S. resten av dagen flöt på bra. sen när jag kom hem så började tyra banks show. och dagens tema var SEX. haha lite intressant ;). sen kännde jag för att scrappa så jag gjorde ne jätte tuff bild (kollla på den på kategorin SCRAPPIZ) sedan klockan halv sex åkte jag och klättrade sen kom jag hem och åt och nu sitter jag här. (`v´)      

PS. låt aldrig killar trycka ner er i skorna ! va ball ;) som jag :P haha skojahh

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad är det för något SJUKT du har hittat?? XP

2009-03-16 @ 21:50:10
URL: http://www.alicetoalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0