lördagen den 7 mars- Isacs födelsedag

heejsan ! idag har jag varit på stan med papput.pappa skulle köpa bläckpatroner till skrivaren och lite spik. så då tänkte jag varför inte följa med för jag måste ha en ny maskara. så jag gick in på H&M så hittade jag en som hade kostat 155 kr men som nu kostade 109 kr :D men sen kom jag ju också på att jag behövde ett bronzing pouder efersom jag måste låna min syrras och det gillar inte hon och det betalade jag 59 kr för. riktigt nöjd faktiskt för jag brukar aldrig vilja göra av med pengar för om man har mycket pengar på kortet så vill man ha pengar samtidigt som man vill köpa saker . och det funkar ju inte :/. sen på kvällen så åkte vi till några kompisar till familjen för att isac fyllde fjorton år (som jag också ska göra). han hade fått massor av fina presenter. av oss fick han en gitarr bok med låtar. han hade fått ett luft gevär. typiskt killar :P de har nästan precis kommit hem fån thiland så de är ju så bruna nu. och när de var där fick vi passa deras lilla söötich bunny cleo(`v´)  så jag och josse fick jätte fina saker. jag ska strax lägga upp bilder på det vi fick så efter inlägget gå in på min  kategori "funky (`v´) punkys clothes" det kommer också bilder på det jag köpte på H&M.
 ha det bra :D
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0