lördagen den 14 mars-bra,bra,bra julia !

heej idag har jag inte gjort så mcket förutom att vika servetter för duni (fotbolls jobb) bloggat lite sen klocken 2 skulle vissa i alet f 96-95-94 sammlas på alevallen för att samåka upp till hylte där vi skulle möta de på en tränings match . jag var skit nervös efytersom det var min första elvamanna match. men det gick skit bra jag var jätte duktik som back (vänster och höger). vi vann med 3-1 vi var verkligen skit duktiga. det var en bra start på säsongen. jag fick många bra ord om mitt spel (ovanligt) :P. haha jag har nämligen inte spelat lika länga som alla andra. FAST jag är duktig för att ha spelat typ 1,5 år. men idag är det melodi festivalen men jag orkar inte skriva något om det nu vet inte vem jag hejar på.  nu ska jag kolla på den bra filmen the witches :D  //fotbollsspelaren

HAHA ELIN !! 
                                                                       ÖVER HÄXAN. AHHHHH !

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jaha, du erkänner att du är en fotbollsspelare nu? xD

2009-03-15 @ 09:21:21
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0