inköpen på H&M



jag köte en maskara från Loréal som heter telescopic carbon black. den var bra eftersom det var en ganska liten borste som var gjord av gummi ögonfarnsarna blev långa :D  den rekomenderar jag ! 
 
den maskaran som jag hade innan var också en från Loréal som hette volume colagene. den var bra tror jag men den tog slut väldigt fort jag fick den på jul afton och den är redan slut. och den var väligt dyr för att va så lite i. den kostade 160 kr . det tycker jag inte att den är värd

bronzing pudret var också bra det var rätt löst och det kom mycket på en gång men det var bra. H&M s pruduker är riktigt bra för det är prisvärt .  ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0