hög på adrelanin ! XD

hajsan svajsan !  nu måste jag ju börja och gnälla om mina utslag igen :P det började i natta när jag inte sov en minut på hela natten var ledsen och det kliade så det är ju därför man har sin älskade mamma så att jag kunde gå in till mama och pappa . det är så mysigt fast att vissa kanske tycker att det är barnsligt men det känns så tryckt! som vanligt så fick jag ju damp på  mina utslag och kunde inte sitta still i skolan  så skolsköterskan skickade upp mig till gunvor igen där jag fick andas adrenalin det var det konsstigaste jag har gjort det smakade så "weird". efter det blev jag lite snurrig  kändes som jag hade rökt hasch eller nått (inte för jag vet hur det känns då men :P)  är lite trött så ska nog hitta på något annat att göra men jag får ju inte sova för då somnar jag inte ikväll. :(     ha det bra // klifloppan julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0