onsdagen den 24 juni- nära döden upplevelse

shuediloo ! idag är du ju bara så varmt så det är craaazyy ! har varit på konfan som började kl 10 idag och där blev det många skratt med rooowliga härliga felix :D han är en av de många nya vännerna i konfan <33  ssen efter det cyklade jag felix och molly tsm hem igen och sen kastade jag mi ner på cyklen ner till stranden XD fast på något weird sätt så gillar jag inte stranden, fast det var nog bara tillfälligt idag. så jag gick upp tillstugan och satte mig framför datan (sorry solgudarna) men sedan beslutade jag mig för att cykla till affären och köpa den omtalade ben and jerry´s glassen (kostade skit mycket 52.502 :O)  när jag kom hem kunde jag inte hålla mig längre och bara slet upp locket på choclad glassen med choklad fudge och bitar av brownies!  många kalorier där asså XD det var när jag stoppade skeden i min mun som jag upplevde mitt nära döden uplevelse! det var som om jag ba flöög upp till miolnen och sa hej till ben and jerry gudarna !!!  deeet var så knasigt gott och helt klart värda pengarna   måste ha mer mer mer mer !!!!!

Kommentarer
Postat av: alice.

Guud vad gott, inte för att jag har smakat då men jag kan tänka mig!! =D =D Förresten, vad gör du imorgon?? <3

2009-06-24 @ 19:05:49
Postat av: Ellie

Oops, låter som att du har blivit besatt! Doktor Elin kan komma och bota dig :D

2009-06-26 @ 10:08:40
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: Sony Ericson W890 :) LOVE!

2009-06-26 @ 10:23:45
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

tack tjejen :) Ja, hon är rena lyckopillret:)

2009-06-26 @ 20:40:02
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0