torsdagen och fredagen 23-24 juli- hegodahHEJkneckt !


                                                      
Torsdag

godag alla damer och knecktar ! idag har jag vart med julia det var kul men det kunde ha varit rowligare om det inte hade varit så tråkigt väder för då finns det inte speciellt mycket att göra i den här lilla stugan som jag bor i på sommrana. fast vi spelade mycket kort som det alltid blir här ute i frösakull :P vi spelade bland annat hej kneckt. det blev ju en del skratt :P hihoh  när man sa fel det blev verkligen som om man hade tal fel det blev verkligen aatt man sa hegodaHEJKNECKT!!! och sedan kom hennes föräldrar som hade spelat golf hela dagen och de åt här :)


Fredag

min dag började med att jag vaknade runt tio,åt frukost och sedan satte jag mig framför tv och kollade på det sista vänner avsnittet då chandler och monica fick sina tvillingar fast egentiligen trodde de ju att de bara skulle få ett barn (de adopterade). mamman som skulle ge bort baranet var lika korkad som joey :P hon sjölv visste inte ens om det för läkarna hade sagt att det var två hjärtarna lät bra och då trodde hon att de menade sitt eget och barnets :P  sedan har jag legat i solen och läst boken expert på att rodna som emma tyckte var bra och hon brukar ha bra boksmak <3
sedan nångång efter tre ringe aliche ! blev as förvånad för jag trodde att hon fortfarande var i estockholmo för jag tänkte ringa henne men jag trodde att hon fortfarande var där så jag ringde aldrig. så hon kom ut hit dåe ! :)   så hon åkte hem precis. ha det braw ! <33 ")

Kommentarer
Postat av: Ellie

sv: Men du, skulle vi inte kunna mejla? På hotmail-adresserna, enkelt att skicka till flera ju, så att jag skickar mina svar till dig och Alice och du skickar till mig och Alice, ja du fattar :P



Erkänn att jag är bäst, snyggast och smartast! :)

2009-07-25 @ 07:51:16
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: julia

tihihi, hon heter Bananaspoon :)

2009-07-26 @ 17:52:41
URL: http://flickanavjanuari.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: tack så jättemycket! :D

2009-07-29 @ 12:28:43
URL: http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: lisa g

yes, vi ses på fredag ;)

2009-07-29 @ 17:05:35
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0