tisdagen den 21 juli-fuck you

tjollahopp tjollahej tjollahopp ! nu var det ett bra tag sedan jag bloggade känner mig lite som en mobbare mot bloggen "(
så nu måste jag komma igång på riktigt!! sedan konfan har det inte hänt så mycket än att har jag varit en del på stranden haft vännermaraton (serien)  och vart med kompisar. det kommer snart lite bilder på kläder och andra pryttlar som jag har köpt under sommaren har just tagit massa bilder på dagens outfit och sedan hittade jag ju självklart inte överförnings sladden. min syrra är ju lite knasig att ta med kamran utan usb kablen är ju så retsammt så det är inte klokt. man blir helt fnoskig !! 


idag har jag iallafall varit hemma i stan och spelat lite sims (kunde inte hålla mig) annars har jag inte gjort så mycket. naj nu vill jag nog ta och äta lite ben & jerry glass :D mumsfillibabba !






 michael jackson-man in the mirror

 lilly allen-fuck you

 michael jackson-man in the closet


tänkte lägga ut mera men pallade inte tog en sådan tid :S

Kommentarer
Postat av: Ellie

Haaaj daaarliiing!!! Är du shoppingsugen? Såklart du är! :) Jag och Alice har snackat om att shoppa nu i augusti innan skolan börjar, vill du också följa med? Jag är i akut behov av nytt nagellack och mascara också :D



Love ya! <33

2009-07-22 @ 15:32:45
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0