present time !!!!!<33

                                                 
                                                  400kr från fam fritsche+100 från morfar o millan de
                                                  andra armbanden fick jag från konfan pärlorna  står                                                          
                                                  för olika saker. det andra med bokstäverna står för what would 
                                                  jesus do ?

                                                
                                                 rosa linnet och stora hjärtat var från alice, hjärtat med u:et
                                                 var från dannielle,markus,oliver och theo och pandora kedjan
                                                 fick jag av moster nina morbrodrarna stefan och hans-åke alla med familjer
                                                 belocken på armbandet fick jag av morfar o millan sen var det typ en som satt
                                                 fast som det var mitt stjärntecken på (vågen)
                                                 
                                               
                                                denna underbara klockan fick jag av morfar och  millan fast 
                                                mamma köpte den för det sååg jag XD
                                               
                                                
                                                här är biblen som vi andvände i de tre veckorna som vi  var i
                                                kyrkan som vi sedan fick ")

                                               
                                                insidan på biblen där prästen leif skrev <33
                                                
                                                
                                                skålen jag fick av sofie med mer med familjer <33   kosta boda !

                                                så där nu fick  i en titt på alla fina saker jag fick förutom mobil som gömde sig i 
                                                min

                                                hand :P 


Kommentarer
Postat av: alice.

Jag skrev det på Elins också men gud vad bra att Gina ska byta lokal, det blir ju så trångt där!! <3

2009-07-05 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0