onsdagen den 22 juli- harry potter <33

hejsan ! idag har det verkligen varit en riktig mysipysi dag har gott i velourmysbyxor och en t-shirt hela dagen :P det måste man verkligen när det är så grått och tråkigt väder. vill ju att det ska bli sommar och det NU !! det känns ju som att hösten redan är påväg.

igårkväll hade jag och min bäshta syster filmkväll och åt massa godis. vi kollade på harry potter och fenix orden. lika bra som vanligt men vi såg inte hela filmen för jag somnade :Pså vi kollade färdigt på den på morgonen vilken var riktigt mysigt för vi sover i friggeboden och det ösregnade så att man hörde det där härliga smattret på taket. och mer harry potter blir det ju!  för idag ska jag på harry potter och halvblods prinsen med Max och kevin <33 kockan nio den senaste blir det med. ännu mer mysipysi !! så då får jag fixa till mig mer. :P   bye bye (`v´)


ps: vad tycker ni om min nya design ?! själv tycker jag at det är den finaste jag har haft :D

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag gillar din nya design! :) Är sugen på att byta själv, men jag väntar till hösten... Eller ja, nån månad till i alla fall ;)



sv: Så bra! :D Vi kan bestämma lite mer när Alice har kommit hem kanske?

2009-07-22 @ 17:19:44
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: lisa g

den e jättefin :D

2009-07-28 @ 21:14:23
URL: http://www.galien,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0