lördagen / söndagen 4-5 juli- koonfa konfa koonfa <33

                                                        

hello every boys and girls ! nu är hela konfa grejsimojsen över och jag har fått fin fina presenter och jag har haft alla gosiga kusinbarn och slätingar hoss mig <33 det har varit helt underbart både kalaset och hela de tre konfirmations veckorna. så roowligt att fått lära känna så mycket nytt folk och allt. ni som inte ska konfirmera er missar ni verkligen nått så fantastiskt så att jag inte kan beskriva det<33 oh juste kanske ska berätta för er vad jag fick igår då (lördag konfa avslutning)  "). jo jag fick:

en helt fantastisk ny mobil  ( w750, svart slide telef.. med vinrött vid knapparna)
pandora armkedja+en belock  men ska byta armbandet mot ett större
från bäästichen alice fick jag ett jätte sött vanligt linne från H&M  och ett kanon fint halsband från gina som var lång och med ett stort (tjockt) hjärta <33
400 kr från fam fritsche
en lila skål från kosta boda  (fint porslins märke)
sketa fin klocka med strass runt själva uret och med typ silver motiv innanför glaset
ett halsband fråna danni oliver markus och theo fick jag ett halsband (kortkedja) med ett hjärta och på hjärtat dinglar ett u i strass  (love u).
+ att jag klippte mig på förmiddagen på löradagen så det räknar jag som en present :D<33  klippte pache  (stavning?)
och en fin fin blomma från max o keva <33


tack för allting ni är underbara <33 

                                                              blomman <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0