25/2- vilken f***ing dag !

åh gud vilken jobbig dag det har varit idag. först gick jag till skolan och hade några lektioner men på so n gick jag ut och skulle göra några uppgifter som jag låg lite efter med. när jag sitter där börjar det helt plötsligt klia jätte mycket på armen. och sen såg jag att min arm var alldeles röd flammig och mina kider var typ som en spis som man kunde steka ägg på och självklart var kinderna också helt knall röda.så jag sa till läraren att jag måste ner till skolsköterskan men redan då visste jag att hon skulle säga att måste gå hem ,men sån är inte jag. när jag gick ner dit och visade mina kinder och armen så sa hon ju självklart att ja skulle gå hem. men istället ringde hon mamma som sa att jag kunde gå till gunvor (en barnläkare på norrekatt). och det var akut för hon trodde jag hade fått en allergi. och jag skulle ta med mig en kompis och då valde jag alice  (www.alicetoalice.blogspot.se) . när jag äntligen fick komma in hade jag och alice väntat i typ 40 minuter :S.gunvor sa att jag hade nässel utslag och man får det är man har varit sjuk (som jag har varit).och på no n var jag så varm om m ina kinde och hakan attt jag fick hämta papper med vatten på ;). ha det bra /julia med röda kinderna


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Förlåt mig då

2009-02-25 @ 17:47:21
URL: http://ebbza.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ska hon styla Elins!? VA!!?? Ebba hette hon :P

2009-02-25 @ 17:56:53
URL: http://ebbza.blogg.se/
Postat av: Alice

jaa, det var lite jobbigt!

2009-02-25 @ 20:53:38
URL: http://www.alicetoalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0