fredgen den 27/2! äntligen helg :D

hali hallå ! Igår var ju jag och alice på bokrean och jag hittade 2 böcker en bok som hette "jag är kvar hos er " en riktig gråtbok den handlar om en 15-årig tjej som vet att hon snart ska dö.och så köpte jag en bakbok ,smaskens! och i idag bakade jag och alice ne kladdig kladdkaka som kom ur den boken, riktig god skulle ju tagit ett foto på mitt fina hjärta som jag gjorde på kakan, men egentligen skulle jag ju bara vilja läska alla ni okända med. aja nu sitter jag här och klockan är 20,02 och väntar på att kevin och kanske max ska komma :) ska bli kuul att va mé de tokstållarna ha det bra.
oj nu höll jag på att glömma och säga vad jag köpte på HM igår, jo jag köpte ett vitt linne som var lite big mamá över som jag ska ha ett annat linne under. ha det bra.
 PS.ska snart komma med lite mer bilder och en ny kategori som handlar om dagens outfit ;) ha det bra alla balla tjejer och kanske killar (`v´) länka gäna till min blogg (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0