torsdagen den 2 april- fingerpjäsen

hejsvejs nu var det onsdag igen och snart påsklov. bara i morgon med och sen smäller det. med det menar jag också med elins "fjortizz" film kväll! imrgon blir det shopping till henne så du får inte följa med. haha ! jag vet nog vad jag ska hitta på och tyvärr elin det blir ingen fjortizz makeover hur gärna jag vet att du vill det (elin-julia skämt)  haha. men jag tror du blir glad ändå <33 hoppas jag :P. jaja jag har som vanligt varit i skolan. men det har ju inte varit en vanlig tråk dag. utan idag så ringede bella och frigade min morot vad han tyckte om mig men vet inte vad han svarade vet inte om han äns gjorde det. men de hade ju spanska med varandra nästa lektion så.. men jag tror inte att hon sa nått men jag tror att hon ska det. efter skolan  följde jag med elin hem och "PLUGGADE". haha det blev allt annat än plugg. det blev finger pjäser om killar (``v´) brölopp och all annat floum flum.vi hittade på ett namn på en person. fisk mårten och bananskalet ! haha  jag tror du fattar aliice. nu ska jag städa för mamma tjatar sen ska jag göra ett kort till älskii elin <33

dagens hiss :  finger pjäser och rooliga namn<33
dagens piss: att det jag tror innerst inne inte blev sagt.

Ps:
det roliga var att mitt ex sa till en på sin franska att jag är den jobbiga jävlen bengtsson!  jag tror att han fattar att jag gillar hans bästis så han är kanske lite svartsjuk.  haha ! / stolt julia  ha det gött alla tjejor !

Kommentarer
Postat av: Ellie

Känner mig stolt över fisken! xD

Men snälla lilla du, det är alldeles för förutsägbart att du köper en fotboll, strumpor och målvaktshandskar :)

2009-04-02 @ 18:56:48
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Pamela

fin blogg, verkligen!

2009-04-02 @ 18:59:15
URL: http://pells.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: Anledningen till den höga statistik som jag hade i helgen berodde på att jag blev länkad från en diskutionssida som besöks av cirka 300 000 personer om dagen.

Där fanns en tråd som löd "Storbystade svenska bloggerskor" och där diskuterades och länkades jag + många andra bloggerskor. Det var inte så roligt kan jag ju säga =/ Men det är lungt nu i alla fall <3

2009-04-02 @ 20:18:49
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Godmorgon sötis!

Sovit gott? Hoppas du får en helt underbar dag!

Massor med kramar till dig!

2009-04-03 @ 07:33:34
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0