onsdagen den 8 april- roliga frågor tagna av alice´s blogg XD

hej hopp tyckte de här frågorna är va lite kuliga som jag hittade hos alice. så får ni också reda på lite mer om mig kanske.... XD

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

4 st
Vilken svordom använder du mest?
jäklar,jävlar kanske någon mer som jag inte ska säga här...

Äger du en iPod?
nej men ibland lånar jag min storasysters

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
måndagar torsdagar fredagar= 8.30   tisdagar onsdagar=06.30

Hur många resväskor äger du?
2 kanske

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
nehej jag är inte så knäpp  XD

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

lätt fett att fo posa framför kamran haha
Vilken var den senaste filmen du såg?

i hennes skor om man ränkar med hel film
Har några av dina vänner barn?
nej det tror jag ite men man vet aldrig.. haha skoja självklart har dem inte det

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

2 hundar en labrador och en golden retriver
Har någon någonsin kallat dig lat?

nej det ror jag kanske det men kommer inte ihåg när
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
japp, eller jag hade precis opererat armen så fick stark medicin.

jVilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

vet faktiskt men i kassetten ligger trolles trafik skola haha de är så himla sött o gulligt XD
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

säger båda för fattar inte vad det är :P
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
vet faktiskt inte det du.

När var senast någon stötte på dig?
haha kommer inte riktigt kanske noah... NEJ VALON hahaXD

Vad åt du till middag?

korv med bröd.
Använder du huvtröjor?

Ja, andvänder inte huvan offentligt
Kan du vissla?

Jaupp
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
japp om att jag ville ha mer vecko peng när jag var mindre. hihi min egen alltså.
Vem var den sista som ringde dig?

kevin eller max
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
balder lätt fett

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
japp verkligen.....

Tittade du på tecknat när du var liten?

Självklart! ma måste ju va barn
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

jag är ingen sån tönt så att jag går och mäter det  XD
Hur många syskon har du?

1 storasyster
Är du blyg inför det motsatta könet?

nej jag babblar på som vanligt . vilket är väldigt mycket enligt mig XD pratar nästan mer
Vilken film kan du vissa replikerna till?
vänner (`v´)
Äger du några band-t-shirts?
självklart man måste ju äga en gyllene tider tröja

vNär flög du senast?
i maj men flyger igen om typ 1,5 månader och sen igen i december

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

4
Läser du för skojs skull?
ja ibland men det går i perioder
Pratar du några andra språk?

jag kan typ prata flytande engelska nästan. och sen lite spanska
Diskar du din egen disk?

Diskmaskinen när vi är hemme och ja när vi r i stugan
Har du gråtit offentligt?

ja många gånger
Har du en stationär dator eller en laptop?

2 stationära och en egen laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?

Oftast önskningar.
Försöker du alltid lära dig nya saker?

självklart
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

ja varför inte men ba en liten tatu och om jag ska ha en piercing så ska den va i navlen
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Vet inte..
Kan du kasta macka?

Har försökt, det går inge vidare bra för mig..
Har du någonsin varit på Jamaica?

Nix
Vad har du med dig in på bion?

schyst polare och kper popkorn o läsk
Vem var din favoritlärare?
Jocke. görel
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?

ras? är vi hundar eller? vilka rassister de va som gjorde dessa frågoor.
Vadar du för väder?

beck svart såklart klockan är 22.58
Har du en blogg?

Ja, ditt peck
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

fråga samma fråga om 3 år så kan jag iallfall svara 
Gillar du att flyga i flygplan?

Ja!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

ointressant fakta enligt mig.
Äter du frukost dagligen?

nej :/
Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Det beror helt på hur mina lärare ger ut läxorna
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

nej som ni vet I wear a halo (gloria) hihi XD
Vilken är din favoritfrukt?
Jag vet inte eller jo sura APELAINER

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag?

14år!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

asså när andra stavar fel är det irriterande men när jag chattar eller lägger ut inlägg här så skriver jag så fort så ibland slinet fingrarna haha ;)
Tror du på liv på andra planeter?

njae vet inte
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Mamsing tror jag tjat tjat och mera tjat.
Vad var det senaste du åt?

godis  mums
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

både
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
vet inte men en sak som jag vet är att jag är döpt i driva vatten (driva=älv i norge)
Gillar du senap?

vet inte kanske .
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

ja gud va coolt
Sover du på sida, mage eller rygg?

På sidan
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

pheobe eller kanske racel i vänner
Har du någonsin köpt något från eBay?

Nope
Tycker du om att krama folk?

mysigt !
Skulle du säga att du är trendig?

Det får man välja själv
Äger du en digitalkamera?

japp massa ego bilder på den ahah
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

vet inte kanske någon från systrar tror jag....
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jag har inte sett en enda minut på någon Star-Wars film
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
jag blir pist of

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

vet inte
Vad är du allergisk mot?
inget
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej hade aldrig klarat mig utan det
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
wilhelm  min släkt kallas ville släkten

Kommentarer
Postat av: Alice

Rolig Header. Den blåa texten var snygg+den röda

2009-04-09 @ 09:51:26
URL: http://www.alicetoalice.blogspot.com
Postat av: Ellie

sv: Haha, tänkte säga precis samma sak! Att vi borde lägga ner det barnsliga tjafset! Såå lätt att missförstå varandra när man inte kan se varandra genom datorn :P

Aaj Lav Joo <33

2009-04-09 @ 19:50:09
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0